مشاوره روانشناسی آنلاین

کارگاه های عمومی

روان درمانی آنلاین برای هموطنان خارج از کشور

یکی از سوالاتی که همواره از ما پرسیده می‌شود این است که آیا از طریق مشاوره غیرحضوری هم می‌توان نتیجه لازم را گرفت و آیا مرکز زرین فر مشاوره تلفنی و یا غیرحضوری (آنلاین) هم دارد؟
در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که بله روان درمانی آنلاین بسیار اثر گذار است. بسیاری از مراجعان خارج از ایران به دنبال مشاوران ایرانی هستند، زیرا اغلب به این نتیجه رسیده‌اند که روان‌شناسان ایرانی با آنها همدل‌ترند و به مسائل جامعه و فرهنگی‌شان آشناتراست؛ به همین دلیل، از مشاوره غیرحضوری حتی به مراتب راضی تر هستند.

البته بسیاری از مراجعان خارج از کشور، هنگام سفر به ایران جلسات حضوری هم دارند و تجربه متفاوتی را از جلسات گزارش می‌کنند. همچنین برای عزیزانی که تمایل دارند برخی از جلساتِ آنلاین به صورت تصویری و از طریق نرم‌افزارهایی چون واتس‌اپ، ایمو و اسکایپ تشکیل شود، این امکان نیز برایشان فراهم است و این‌گونه، همان فضا و حس و حال جلسات حضوری برایشان فراهم می‌شود.

روان درمانی غیرحضوری برای هموطنان داخل کشور

در این میان، مراجعان بسیاری هم که در شهرهای مختلف کشور زندگی می‌کنند؛ اما به دلایلی از جمله روش مشاور و روان درمانگر یا حفظ حریم خصوصی، ترجیح می‌دهند جلسات غیر حضوری با روان شناسی از شهر دیگر داشته باشند تا جلسات حضوری در شهر خودشان. و از آنجایی که آمد و رفت آنها به مرکز دشوار است، ایشان نیز می‌توانند از خدمات روان درمانی آنلاین بهره ببرند.

همچنین، گاه مراجعانی در تهران هستند که به دلیل نگهداری از فرزند کوچک، یا ناتوانی در رفت و آمد و یا کهولت سن، ترجیح می‌دهند از جلسات غیرحضوری استفاده کنند و از مشاوره آنلاین بهره ببرند.
مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی زرین فر همواره کنار شماست تا متناسب با شرایطتان، بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد. ما این نیاز فارسی زبانان در سراسر جهان را از طریق مشاوره و روان درمانی آنلاین و به وسیله اپلیکیشن هایی مانند ایمو، واتس‌اپ، اسکایپ و… برطرف می‌کنیم.

برای رزرو وقت با بهترین متخصصین و همکاران روان شناسان مرکز ما می توانید به بخش رزرو وقت مراجعه کنید و با تماس با ما از بالاترین کیفیت درمان های روانی بهره مند شوید.

points

رویداد های مرتبط

مشاهده همه left arrow
کارگاههای تخصصی